מחלקים ג'ובים , מי בא?

הודעה מצוות רוח חדשה, הנושא סופר חשוב:
אחת השערוריות הגדולות – ביבי פשוט מוכר את האזרחים וסוגר דילים מאחורי הגב.
מצד אחד – ממנה וועדה, מצד שני – כובל את ידיה וסוגר דילים מאחורי הגב.
יש לכך משמעויות אדירות ואנחנו חייבים לעשות משהו בנדון!
חשוב לקרוא-
ביום ראשון תתקיים ישיבת ממשלה בבוקר ואנחנו נהיה שם כדי לעשות הפגנה בצורה של מכירה פומבית.
'נמכור' נכסים ואתרים תמורת ג'ובים בפתח ישיבת הממשלה.

יום ראשון 11.09.11 בשעה 09:30 משרד ראש הממשלה בירושלים
(הזמנה תצא בשעה הקרובה)

בן 36, ירושלמי מלידה, אבו-אל בנאת עם תעודות. בין יום מילואים אחד לשני עוסק בהתחדשות עירונית עבור חברת "מוריה".



26 תגובות

  • ספטמבר 10, 2011

    דודו

  • ספטמבר 10, 2011

    מיכל

    מזה חששתי כשהחלה המחאה: שאת הקופון יגזרו אחרים.
    מילה על הפגנות, בעלת נופך בורגני- יש אנשים שלא יכולים להפגין בשעה 9:30,מפני שהם צריכים להיות נוכחים בכל מני פגישות, לעמוד ב deadline, בכדי שיהיה להם סף השתכרות מינימאלי לדירה שהם לא יוכלו להרשות לעצמם כי אין להם שבעה ילדים. מסר למארגנים.

  • ספטמבר 11, 2011

    דתי לאומי מודאג

    כמעט טוב.
    סוף סוף אני רואה דרישה ממוקדת (אגב שחר אילן מזכיר אותה הרבה בטור שלו), זכאות לממצי כושר השתכרות בלבד.
    נראית דרישה סבירה, מתבקשת והכי חשוב – ברת השגה.
    אז למה אני צריך לפתוח שני לינקים, אחד בכלל שבור והשני מדבר על מריבה לא ברורה של מינוי בקק"ל כדי להבין על מה המהומה?
    קחו את הדרישה הזאת, תתלו על שלט ותפמפמו בכל אחד ממאות הראיונות שאתם מקבלים בכל מקום.
    אחרי יום וחצי ביתנו תהפוך את זה לדרישה שלה, וככה עוד כמה חכי"ם רודפי כותרות בליכוד, יעבור עוד חצי יום ונתניהו יאמר לשס שאין לו ברירה.
    למה יש לי הרגשה שאין סיכוי שזה יקרה?
    כי יותר קל לצרוח "ביבי הביתה"?

  • ספטמבר 11, 2011

    עמית

    דל"מ- זו הדרישה של עיריית ירושלים כבר שנתיים וחצי, עוד לפני שאטיאס נכנס לתפקידו כשר שיכון. גם בתכנית של 20:20 זה המרכיב המרכזי- ומעורר את זעמם של החרדים. את המסר הפשוט הזה אנחנו ונציגי המאהלים הירושלמים מחדדים באינסוף כתבות מאז תחילת המחאה. יש לזה הרבה מאוד תמיכה באוצר אבל שר השיכון בולם בכל הכוח וראש הממשלה החזק והנחוש שלך עדיין לא שם גבול וקיבל החלטה- להפך.

  • ספטמבר 11, 2011

    eran trabelci

  • ספטמבר 11, 2011

    דתי לאומי מודאג

    זה ממש לא מפומפם באינסוף כתבות.
    פעם ראשונה שאני רואה את זה מחוץ לבלוג של שחר אילן, ואני כן קורא עיתונות פה ושם.
    גם מאוד ברור לי למה זה לא מופיע בשום מקום, בגלל שהמחאה רוצה להיות בסדר עם כולם.
    עם מעמד הביניים, עם הערבים, עם הסרוגים, עם החרדים, רק הממשלה חרא.
    והנה הדרישה הזאת היא כבר לא "בסדר עם כולם".
    היא גם לא זורקת ססמא כללית כמו "דפוק את החרדים והמתנחלים".
    היא אומרת קחו מהחרדים מהערבים ומהמובטלים, ותנו למעמד הביניים.
    נשמע לי הגיוני, אבל מאוד לא פופולרי.

  • ספטמבר 11, 2011

    בן

    דל"מ צודק, הדרישה הזו ישנה אבל מוכרת לעוסקים בעניין ולא כל כך מחוץ למעגלים. וכן, היא נוקטת עמדה ובחירת מאבק ממוקד ולא "למען כולם", ראה תגובתי המקניטה בקשר למעונות שטרן.

  • ספטמבר 11, 2011

    דתי לאומי מודאג

    ולא שמשהו יאמין לי, אבל אם היתה הפגנה שזה היה הטייטל שלה, הייתי שם.אתמול.

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית

    דל"מ- לא תודה ,אל תבוא. מיצוי כושר השתכרות זה הדגל של ארגוני הצעירים במאהל ושל העירייה מהיום שבו פרצה המחאה והמסר הועבר ועוד איך. אבל אתם כרגיל- התרכזתם בארץ, ויתרתם על העם ועוד לא סגרנו חשבון על ההזיה שבה"ד1 הוא בעיניכם סניף של בני עקיבא. זו הדרישה הכי ממוקדת שהייתה במחאה של הקיץ האחרון והכי צודקת.

  • ספטמבר 12, 2011

    דתי לאומי מודאג

    יללה יללה, אתם מהתחלה התרכזתם בלהפיל את ביבי.
    אם לא אני ולא אף אחד שדיברתי איתו אתמול הכיר את הרעיון של כושר השתכרות.
    אז כנראה שיש לכם מטרה אחרת, שאותה אתם מוכרים הרבה יותר במרץ.

  • ספטמבר 12, 2011

    דתי לאומי מודאג

    ..והתקליט השבור הזה של "רק ההתנחלויות מעניינות אותכם" יוצא כבר מכל החורים בתחת.
    הדתל"ים פעילים בעיירות פיתוח , מרכזי קליטה ובכל מיני התנדבויות שונות ומשונות הרבה יותר מכל ציבור אחר.אז יללה יללה.

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית

    את מי מעניין ביבי? אם היית בא להפגנה או יושב עם מרב/ אלישבע/ רחל עזריה אולי היית מבין מה הדרישה הבסיסית. אבל עניין אותך להגיד כמה הם טועים ולא במה הם צודקים. והגרעינים התורניים האלה- יאללה יאללה. כמה מחברי הגרעינים שולחים את הילדים לבתי ספר ממ"ד רגילים וכמה לחרד"לים פרטיים? כמה מהם שולחים את הילדים ללמוד עם ילדים חילונים ר"ל בבתי ספר דוגמת קשת? כמה מהעשייה היא לטובת המגזר פנימה וכמה היא לטובת הכלל, שלא על מנת "לקרב", "לחזק" או שאר אמירות פטרוניות?

  • ספטמבר 12, 2011

    דתי לאומי מודאג

    1. אני מבין שזה סדר הדברים אצלך,קודם באים להפגנה, ואז שואלים למה.
    2. לא כל כך מעניין את הסבתא שלי מה הדתיים עושים שם, לדעתי הם מסתובבים שם יותר מדי, לא מבינים את השפה המדוברת , וההשגים שלהם ככלל , די עלובים.יכול להיות שמדובר בשלומיאליות , פטרונות או סתם נאיביות , מה שבטוח הוא שכבר כמה עשרות שנים הפוקוס האידאליסטי של הציבור הדתי ממש לא נמצא בהתנחלויות.

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית

  • ספטמבר 12, 2011

    דתי לאומי מודאג

    גם אני יודע לעשות גוגל, ואין לי זמן לפתוח את כל הלינקים שלך.
    ממבט מבחוץ מתוך 9 לינקים:
    3 מעיתונות חרדית,3 מעיתונות כלכלית ,ועוד כמה לינקים מעיתונים מגזריים ומקומיים.
    כמה מעיתונות ארצית? נכון – 0.
    עם מסע היחסי ציבור שקיבלתם בחינם, you chould do much better than that

  • ספטמבר 12, 2011

    בן

    זה אחלה שאתם למעשה מסכימים אבל מתנגחים אחד בשני. בואו אני אעזור לכם – האוייב של שניכם הוא החרדים (נו "שנאת המן" וכל זה…..)

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית

    בפעם האחרונה שבדקתי- הכלכליים הם בתפוצה ארצית. יש לך גם אחד בערוץ 7, לטובת המגזר.
    בן- הסכמות יש למכביר, השאלה מה עושים עם זה. יש מי שתמיד ימצא סיבה למה לא לתמוך ולמה לא לבוא ולמה לא לעשות ולמה מי שעשה לא עשה מספיק טוב. הציבור הד"לי בסובל בדיוק מאותם דברים, מאותה נשיאה בנטל, מאותו יוקר מחייה, מהעובדה שהוא צריך לממן את מי שלא עובד מרצון אבל למעט מיעוט הם לא יצאו לרחוב, תמיד תהיה להם סיבה מצויינת ותמיד יהיה כושי אחר שיעשה את העבודה.

  • ספטמבר 12, 2011

    מיכל

    בן, זו בדיוק הפואנטה של המחאה הזו.
    שהימין שדל"מ מייצג נוטה לשכוח שהוא חלק ממה שנקרא כאן האוכלוסייה הכללית ולא מסוגל לשחרר ולהבין שביבי אולי טוב(בגדול)להתנחלויות אבל רע להרבה מהדברים שהם הציונות הדתית:
    כמו חינוך, בריאות וחברה שערבה זה לזה.
    ומצד שני, עמית, כואב לי ממש על מה שקרה בבה"ד 1. צבא העם הוא גם צבא הנשים המשרתות בו, אבל כולנו אשמים: עם ההנתקות המזורגגת שגרמה לא רק להפטר מעזה אלא גם לקרע והקצנה לכיוון פונדמנטליזם דתי של טובי בניה של האומה הזו.

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית

    מה היה רע בלהיפטר מעזה? מישהו מתגעגע לחרא הזה? ואם אהבתם למדינה של "טובי בניה" תלויה בדבר ולא בעצם היותה מדינת העם היהודי, ראשית צמיחת גאולתנו וכו' אז תודה רבה באמת. אני לא עושה חשבון למדינה אם היא פינתה מאחז, הקימה התנחלות או סתם היתה נחמדה אלי לפני שאני שם מדים.

  • ספטמבר 12, 2011

    בן

    מיכל, אני לא מסכים איתך, המחאה לטעמי מפספסת את מה שעמית מכוון אליו כעת ואני לשם שינוי מסכים. כי היא היתה מאוד כללית ולכן היתה גם הרגשה שאם אתה בא למחות על משהו שחשוב לך על הדרך אתה מוחה על דברים שפחות חשובים או שאתה לא מסכים איתם (אני למשל לא רוצה מדינת רווחה, אבל תומך בחיזוק ועידוד מעמד ביניים יצרני).
    עמית, אני מסכים שהציבור הדל"מי הירושלמי לצורך העניין מנומנם ולא מזיז את התחת במאבקים שצריכים להיות חשובים לו, לזכרוני גם דל"מ הצביע על כך בעבר. בסה"כ הטענה הראשונית של דל"מ מתאימה לי וגם לך- הדרישה הספציפית הממוקדת הזו מאחדת אותנו, כי באמת יש לנו אוייב משותף. זכורה לי הפגנה אחת שהשיטה הזו עבדה לא רע…
    דל"מ, גם אם אני מסכים עם רוח הדברים שלך כמעט לחלוטין, מי שלא פועל המילה שלו לא שווה הרבה..

  • ספטמבר 12, 2011

    מיכל

    לא היה רע להפטר מעזה. היה רע להפטר ממנה ללא משא ומתן ותוך רמיסת זרם באוכלוסייה שאין דרך קלה לנסח זאת חוצמאשר נזרקו לכלבים- ודוח מבקר המדינה ואלף ואחד תחקירים שנערכו בעניין רק יאשרו את דברי.
    ותוצר לוואי של התהליך הזה, כן זה מה שקורה לאנשים מהישוב שחשים שהמדינה הפנתה להם עורף (וזה לא קורה רק בימין- יש טקסטים העוסקים בהגירה שמדברים על כך בהקשר של השמאל לאחר מלחמת יום כיפור), הוא הצמדות לאותו פונדמנטליזם דתי של צוערים שנוטשים עם שמיעת שירת נשים. אני מוכנה לחתום על כך שאחיהם הבוגרים, שעה ששרתו בבה"ד אחד לפני שנים ספורות לא נהגו כך.
    בן, לא רק הציבור הדל"מי הירושלמי מנומנם- ירושלים בגדול מנומנמת (חוצמבית"ר שקמה לתחיה- ותודה ליובל נעים). אני עומדת לחטוף כאן: אבל בואו נודה בכך שמי שהרימה את הכפפה הפעם, לבושתנו, היתה תל-אביב- ובאופן הרבה יותר מרשים מאשר אצלנו.
    אני לא מסכימה עם המינוח של אויב משותף. אני לא מרגישה שהחרדים הם אויבים שלי.
    [אחרי התגובה הזו אף אחד לא יאמין לי שאני מצביעה מר"צ באופן מסורתי].

  • ספטמבר 12, 2011

    בן

    קודם כל – קמתם לתחיה אבל שוב ניצחנו אותכם (כן, אני אדום ועדיין שורד פה). בעיר הזו, בהתנהלותם החרדים הם האוייב, מי שלא יפנים זאת עוזר לנו לאבד את העיר. לא מדובר פה על שנאה, אלא על כך שצריך להבין שהדרך שלהם לחיות פה דורסת ובאה על חשבון אורח החיים שאנו מבקשים: את רוצה חיים חילוניים מופרדים בשכונה- הם רוצים ירושלים שומרת תורה,כולה. אמנת מידן-גביזון מקובלת עלינו אבל לא עליהם כך שזו לא אופציה. ומה שקורה בעירנו זהה למה שקורה ברמה הארצית. את יכולה לנסות לשנות אותם או להאבק בהם, עד שישתנו – הם האוייב.

  • ספטמבר 12, 2011

    עודד

    תמיד חשבתי שירושלים היא המיקרו של מה שהולך לקרות בכל הארץ- השתלטות מדורגת אך נחושה של החרדים. נראה לי שהתבדתי- בית שמש עקפה אותנו בסיבוב מוצא.

  • ספטמבר 12, 2011

    eran trabelci

  • ספטמבר 12, 2011

    עמית (אחר)

    בית שמש הרבה יותר קטנה מירושלים. אפשר להשוות אותה לשכונה או קבוצת שכונות, וכאלה לא חסרות גם בירושלים.

  • ספטמבר 12, 2011

    eran trabelci